''Trainen als een prof'' | Vallen en opstaan | 2e plek | Oproep!

Dat is al weer even geleden dat ik iets heb gepost! Vanaf nu zal de toestroom van mijn blogs weer regelmatig komen.

Trainen als een prof:
Nieuwe doelen stellen, nieuwe trainingsplannen maken. Het doel is gewoon om overal beter in te worden. De overstap naar de topsportklas, zodat ik meer trainingsmogelijkheden heb, en het stoppen met werken zodat ik meer tijd heb. Hiermee de ideale omstandigheden te creëren om een jaar ''als prof'' te gaan trainen. 

Vallen en opstaan:
Helaas na een aantal goede weken te hebben gedraaid al aardig wat tegenslag op mijn pad gehad. 4 weken aan oorontsteking die niet over wil gaan met 2 antibioticakuren, dat slaat wel in op je conditie. Even een stapje terug doen, en helaas al 3 weken niet zwemmen, daar baal ik nog het meest van.
Maar hé, beter nu dan in het seizoen.
Maar vanaf deze week zit er wel weer een stijgende lijn in, en kan ik weer rustig aan wat gaan trainen. Hopelijk eind volgende week weer het zwembad in (vanaf nu wel met oordopjes, dit wil ik niet nogmaals meemaken).


2e plek!:
Getwijfeld om vandaag te starten op de Oosterbosrun, maar vanochtend toch besloten om aan
startlijn te verschijnen, en proberen niet voluit te gaan. Rustig gestart, en na 3,5km op de 2e positie al een groot genoeg gat om dit te behouden dus steady doorgelopen. 18.08 op 5.03km op een cross, niet voluit gelopen. Met de huidige vorm en de gebeurtenissen de afgelopen weken kan ik hier niet meer dan tevreden mee zijn.
Op naar een paar goede trainingsmaanden!
Binnenkort ben ik (waarschijnlijk) te zien:
*07 December: Snertloop Nieuw-Schoonebeek.
*22 December: Kika Wintertrail Bargerveen
*31 December: Oliebollencross Nieuw-Dordrecht

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help mij naar een topseizoen!
Zoals iedereen weet is triathlon een erg dure sport, vooral voor een student! Heb jij er interesse in om mij financieel/materieel te sponsoren/ondersteunen, zodat we samen een geweldig seizoen tegemoet kunnen gaan? Aarzel dan niet en stuur me snel een berichtje! 


Contact kan via: j.fuhler1998@gmail.com / Facebook Messenger



Reacties

Populaire posts van deze blog

IronMan Zell am See-Kaprun

3e Plek VOV Run Vries

Triple Mix Almere Duin!